Wednesday, March 5, 2008

Bleeding

Har precis varit hos tandläkaren, usch säger jag bara!
Hatar att gå dit.. Inte för att jag är rädd osv utan mer allt som finns där.
Hatar när man kliver in i väntrummet och det är en sådan dålig stämmning bland alla som sitter och väntar. Det luktar verkligen skit och jag hatar att sätta mig i en sådan jävla stol.
Min tandläkare är fan helt sjukt. Hon bara köttade mitt tandkött så det blödde.. När jag fick skölja munnen så spottade jag bara blod.. Mitt tandkött är som sagt jävligt svullet nu. ischisch!
Jag hatar tandläkaren, helt enkelt.
Hinner dessutom inte med min lektion idag, så jag blir hemma. Har precis plockat undan liten i mitt rum och funderar på att åka in till stan. Får väcka syrran också, men jag kommer nog aldrig lyckas med det. Man kan smälla en bomb bredvid henne, men hon märker inte det.
Får gå in och kittla henne istället. wiewie..


miss you, babyboo...

No comments: