Sunday, March 2, 2008

Söndag dag, hatar verkligen söndagar.. Man går bara runt och väntar på att skolan ska börja dagenefter.
I fredags kom emma hit och vi hade myskväll med mycket gottis, det var mycket myyyysigt. Lördags blev det klydd, skulle på någon fest, sen blev det strul och sen blev det ännu mer strul så det slutade med att jag åkte hem till min handikappade pojkvän som har stukat foten. höhö Vi vaknade vid 12.00 och myste och sedan frullebulle och mys med tvn.. sen åkte jag hem och träffade miniemma och käka kebbabba (mömmmsmöms!) och snackade å såntttt.
Nu har jag kortfattat min helgis. Nästa helg ska iaf innehålla festfestfest.

Ikväll är det nya two and a half men avsnitt, och jag ska njuta mig igenom dem. wiewie..

jag har inget mer skoj att tillägga.. harre najsbajs! PUSSS

No comments: