Wednesday, March 12, 2008



Heyy dudes!
Igår var en jobbig dag för mig, haha..
Jag har fått göra om mitt fash arbete typ 4 gånger för det hände massor saker, och den fjärde gången råkade dino dra ut sladden till min dator så allt försvann, fyfan! haha.. menmen
Sen träffade jag Emil. Följde med honom när han skulle käka på bk, sen gick vi hem till mig. Myyste och kollade på tv å såeent. Sov riktigt jäkla skönt inatt fastän jag drömde cp drömmar, haha.. drömde typ att emil sköts ihjäl 2 gånger och att emil snodde täcket hela natten:P
Försov oss som vanligt så vi stannade hemma.. stack in till stan vid 13.30 och käkade kinamaaod! och nu sitter jag här i min sängis och måste snart börja studa som F A N !!!
Jag har prov imorgon bitti och jag har inte äns öppnat boken än. fän. pallar ikke.
Men först ska jag skriva ett CV.
herrååå bajsar <3

No comments: